Merpati sejoli

Sunday, July 15, 2012

Alpha lipid testimoni lg..

Penyakit kanser paru paru..Bagai mati hidup semula.. Ni lagi satu cerita benar.. Sorang student saya bercerita tentang ayah dia yang disahkan oleh doktor menghidap kanser paru-paru.. Bukan sebab merokok tapi disebabkan oleh kerja-kerja meracun di kebun kelapa sawit.. Subhanallah... Teringat cerita kak Ani dari Sitiawan, saya bercerita pengalaman kakak tu pada student saya. Mulanya dia ragu + malu untuk beli susu sebab katanya belum ada duit (tunggu biasiswa.. biasalah student)..Tapi saya tak kisah pun kalau dia ambik dan bagi ayah dia minum dulu.. Duit lain cerita, yang penting saya rasa puas sangat kalau-kalau saya dapat membantu meringankan penderitaan ayah dia tu... Saya sebenarnya tak yakin jugak boleh ke kanser baik dengan hanya minum Alphalipid?.. Tapi saya positifkan pikiran saya, kalau tak dapat sembuh sepenuhnya at least saya dapat bantu ayah dia menjalani hari-hari selepas rawatan kimoterapi tanpa banyak masalah.. 3 minggu selepas cuba minum Alphalipid, student saya datang jumpa saya dengan wajah dan suara yang sungguh menceriakan.. Ayah dia dah boleh bawak motor dan katanya badan dia lebih sihat (sebelum ni ada misi kat hospital tempat dia buat rawatan syorkan susu jugak tapi cap lain....) Terbukti sungguh ALPHALIPID sangat berkesan membantu merawat pelbagai penyakit tanpa kos yang TINGGI...Semua orang mampu memilikinya... Apalah sangat RM150 berbanding faedah yang diperolehi darinya... Apapun Syukur Kehadrat Allah SWT kerana dengan izinNya dan KuasaNya, pelbagai penyakit dapat diubati... Jatuh Dari bangunan 4 tingkat ..Ada apa dgn alpha lipid.. Testimoni kali ini diterima dai Puan Shima dari Nilai, Negeri Sembilan. Ikutilah kisah menakjubkan.. Salam Sejahtera Warga Alphalipid.net... Saya ingin berkongsi satu testimoni sangat luarbiasa.. 2 bulan lepas, sepupu saya yg baru berusia 23 tahun diuji dengan kemalangan yang sungguh dahsyat. Bukan kena langgar kereta tapi terjatuh dari apartmen 4 tingkat (tak tahu macam mana jadi). Allah masih sayangkan dia, umurnya masih panjang walaupun tulang belakang L4 sepupu saya pecah (bak kata doktor yg merawat dia tulang tu seperti meletup!!!), tulang kaki hancur dan tulang antara lengan dan siku pun berkecai.. Kos operation mencecah ribuan ringgit.. Kami semua terkejut tetapi sebulat suara ingin mencuba Alphalipid sebagai bantuan dan sokongan kepada proses penyembuhan yang doktor jangkakan tidak kurang dari 6 bulan.. Sepupu saya dipaksa minum Alphalipid sebanyak 3 kali sehari (sampai dia pun naik jelak..). Dengan izin Allah SWT, pemeriksaan ulangan oleh HTJ menampilkan hasil yang amat menakjubkan sehinggakan doktor pakar sangat hairan dengan kadar pemulihan yang dialami oleh sepupu saya.. Dalam masa tak sampai 1 bulan, dia sudah boleh bangun dari tempat tidur dan duduk sendiri atas kerusi roda (walaupun tulang tak cukup satu set!!) dan 3 hari lepas, nasib baik saya tak ada sakit jantung sebab sangat terperanjat jumpa dia sedang makan-makan dan duduk macam tak ada apa yang berlaku... Bayangkanlah berapa cepat Alphalipid bertindak (dengan izin Allah)... Kalau nak dinilai dengan wang ringgit, JAUH lebih MURAH berbanding produk-produk lain yang sedang meletup di pasaran (yang katanya 400% lebih berkesan dari produk lain...) Saya macam nak suruh dia jadi Duta Alphalipid je (walaupun belum pulih sepenuhnya, dia sangat bersemangat bercerita dengan orang lain tentang keberkesanan Alphalipid)... Terima Kasih Alphalipid... HIDUP ALPHALIPID... Strok - Tiada Harapan Sembuh Tapi Dengan Alpha Lipid... Kes-kes strok sangat banyak kami dengar dan lihat sendiri, dan dengan Alpha Lipid LifeLine sememangnya telah banyak membantu mereka yang diserang strok untuk kembali sihat, bangun, berjalan, bercakap dan melakukan aktiviti seperti orang biasa. Cik Ledia dari KL menelefon kami untuk menjadi ahli kerana ibu beliau yang diserang strok setahun yang menunjukkan tanda2 positif untuk sihat, tangan ibu beliau yang selama ini tidak boleh digerakkan telah menjadi 'lembut' dan boleh digerakkan setelah mengamalkan Alpha Lipid hampir 1 tin. Sedangkan selama 1 tahun ibu beliau ada mencuba berbagai cara dan pemakanan lainnya tetapi tidak berkesan. Di Kota Bharu, abang Mat (46 tahun) mengambil Alpha Lipid setelah 10 hari diserang strok dan kini setelah 2 bulan, beliau telah boleh berjalan semula. Ketika kami kerumah beliau di Demit setelah 10 hari diserang strok tersebut, keadaan beliau amat sukar, terbaring dan tiada daya upaya atas diri beliau. Semuanya memerlukan bantuan orang lain. Dan selepas 2 minggu kemudian keadaannya telah beransur putih, ketika kami kerumah beliau, seorang pakcik tengah mengurut kaki abang Mat. Dalam keadaan baring abang Mat menunjukkan yang beliau telah boleh mengangkat kepala dan tangannya. Malah beliau menunjukkan ibu jari sambil berkata "Alpha Lipid Best"

No comments:

Post a Comment