Merpati sejoli

Tuesday, September 25, 2012

Testimoni alpha lipid lifeline..

Lifeline memberi semula kehidupan saya Pada November, 1996 sistem badan saya telah rosak teruk. Saya menderita penyakit cirit-birit, melawas lebih kurang 18 kali sehari. Ia secara perlahan telah membentuk sati tahap yang lama selama lebih kurang lapan bulan sehingga saya dah menjadi biasa. Saya telah berputus asa dan berhenti daripada melawati bunga seni saya yang sangat saya sukai. Saya juga amat susah untuk pergi membeli belah dimana selalu mengaibkan diri sendiri! Selama beberapa tahun saya hanya pergi sekali setiap 3 atau 4 hari, saya fikir ia adalah perkara biasa. Saya berasa sangat terdesak dengan keadaan saya dan terdengar ada seseorang telah dibantu dengan satu produk yang di panggil Lifeline. Saya memanggil agen New Image temoatan saya, Helen Hermansen, dan bertanya kepadanya jika ada apa-apa yang boleh membantu saya. Dia datang dan menerangkan kelebihan Lifeline kepada saya dan meletakkan saya pada satu kursus. Dia selalu mengambil berat, berazam supaya fungsi system saya kembali normal. Selepas dua kursus Lifeline, saya pergi ke campuran UD 3 dan LifeLine dengan FibreMax bertambah beransur-ansur selama lebih kurang 2 bulan. Ada beberapa kali tersedu tetapi sekarang 100%. Menjadi sedang seorang janda pencen saya sebenarnya terpaksa mempertimbangkan kenaikan kos, ada pengorbanan yang saya terpaksa lakukan di tempat lain tetapi keputusan itu membuat semuanya berguna. Untuk kegembiraan saya sekarang adalah berfungsi lebih baik daripada yang biasa bagi saya, sering hampir setiap hari ia pergi. Saya dapat bermain boling semula dan pada lawatan pertama saya kembali untuk seni bunga saya memenangi sejambak bunga, walaupun saya tidak pergi selama 12 bulan. Produk New Image telah memberi semula kehidupan saya. - Flora Christison, Dannevirke, New Zealand ........................................................................................ Colostrum First menghilangkan kesakitan Pada 31 March, suami saya dan saya pergi ke perlancaran Colostrum First di Auckland. Kami mula mengambil pil Colostrum First We started taking Colostrum tambahan Circulytes yang sudah di ambil sejak sekian lama. Pada 11 mei, On May 11th, bahu kanan saya telah dipulihkan semula dalam masa 18 bulan. Saya berhenti mengambil Colostrum First dan Circulytes pada hari pembedahan saya. Semasa saya di hospital saya langsung tidak berasa sakit - tidak seperti yang lain di wad saya yang menerima pembedahan sama seperti saya di hari yang sama dengan saya. Jururawat malam akan meronda untuk membri suntikan untuk mengurangkan kesakitan. Saya tidak mempunyai sebarang rasa sakit, manakala saya memberitahu jururawat bahawa saya tidak memerlukan apa-apa ubat tahan sakit. Perbezaan pembedahan pertama dengan kedua amat mengagumkan. Berikutan pembedahan pertama saya terlantar di atas katil selama 3 bulan, sementara menunggu sembuh. Saya menderita akibat ketidaselesaan, dimana seperti untuk selama-lamanya. Berikutan cadangan pengambilan harian Colostrum First selama 6 bulan sebelum pembedahan, saya percaya, ia adalah penyebab sakit saya berkurang selepas sahaja pembedahan dan juga bagaimana ia membantu penyembuhan saya. ........................................................................................ Lifeline Membuktikan begitu sahaja Pada Jun tahun lepas, ibu saya menjalani pembedahan penggantian pinggul dan semasa operasi bakteria Staph Aureus telah diperkenalkan kepada sendi pinggulnya dan tiruan. Dia menahan kesakitan selama beberapa minggu, dalam kesakitan yang teramat sangat, tidak boleh makan, berasa ingin mati - secara amnya, sangat sengsara. Sejak pembedahannya dia telah beberapa kali kembali ke hospital kerana peluapan sendi pinggul, memerlukan terapi IV dan saliran terbuka abses sendi dalam theatre. Dia mesti mengambil jumlah dos antibiotic yang tinggi sepanjang hayatnya.. Ibu sudah berumur 86 tahun dan pakar dia berkata jika beberapa pembedahan lagi dilakukan dia tidak akan boleh berjalan lagi. Pada Januari 1998 saya telah diperkenalkan kepada produk New Image. Saya sangat kagum dengan apa yang saya belajar dan dengar tentang Lifeline dan berkeputusan untuk mencubanya. Selepas dua minggu saya menyedari perubahan kesihatan ibu saya. Selera makannya telah bertambah, dia tidak lagi berasa sangat sedih dan tahap kesakitannya berkurangan (ibu boleh mendapat beberapa sakit kronik kerana jangkitan, tetapi ia boleh bertahan dengan analgesia), tapi apa yang penting, ia tidak mempunyai kesan sampingan yang teruk untuk dos antibiotic yang tinggi. Saya sangat pasti ia berlaku kerana dia mengambil Lifeline bersama King C, Aloe Vera dan Flaxseed oil. System keimunan ibu telah dilindungi. Doctor pakar ibu sangat kagum tentang bagaimana dia kelihatan sihat dan tiada kesan sampingan daripada antibiotik itu. Dia bertanya apa yang saya sudah lakukan kepadanya. Saya beritahunya tentang Lifeline dan dia sangat kagum. Kata akhir darinya "biar dia terus mengambilnya!" Abang saya sekarang telah mengambil Lifeline untuk mencegah masalah ulser, dan makcik saya untuk masalahnya dan saya dan masalah alimentaru kawannya, semuanya kerana peningkatan kesihatan ibu saya. Abang saya sudah pun menerima kesannya dan mereka skeptis! - Lorraine Johnson, Napier, New Zealand ........................................................................................ Lifeline mengembalikan system saya Untuk beberapa bulan saya bermasalah dengan perut saya - ia kelihatan menjadi 'memeram' siang dan malam - sama seperti bir halia meletup dan mendesis. Saya terdengar kawan saya mempunyai masalah yang sama telah berjumpa doctor dan telah diberikan sedikit pil berwarna putih, dan telah pulih. Saya membuat keputusan untuk mengambil sedikit pil berwarna putih itu. Bila saya pergi berjumpa doctor dia memasukkan saya ke hospital untuk pemeriksaan mendalam - selama empat hari tanpa makanan - dan pemeriksaan dan ujian di seluruh sudut badan - tiada usulan! - mereka tidak menjumpai apa-apa! Jadi mereka menghantar saya pulang tanpa memberi arahan tentang apa yang patut saya makan, apa yang tidak patut, etc. dalam masa tiga hari saya mengalami masalahnya semula. Saya membuat keputusan untuk cuba menggunakan Lifeline seperti cadangan isteri saya. Selama lebih kurang tiga atau empat hari mengambil Lifeline keseluruhan system saya telah menjadi normal. Saya meneruskan dengan semua kos yang ada tanpa berpaling kebelakang. Sekarang saya mengambil K-28 bersama Lifeline dan with FibreMax setiap pagi - juga dengan Perlindungan, CoQ10 dan King C, dan akan meneruskan dengan program yang membuatkan saya berasa sihat sekarang dan memilikinya selama bertahun-tahun. - Wayne Hermansen, Norsewood, New Zealand ........................................................................................ Lifeline Mengubah Hukum Hayat Anak saya George Chu memperkenalkan saya pada Produk-produk New Image pada 1996. saya mula mengambil K-28, Co Q10, RDA dan Lifeline, kesihatan saya telah berubah dengan mendadak, terutamanya masalah sembelit yang telah lama saya hidapi telah hilang. Kawan-kawan saya semua menyedari bahawa saya semakin sihat dan berkata bahawa saya tidak kelihatan seperti perempuan berumur 82 tahun. Yang paling penting sekali ialah saya tidak merasakan bahawa saya berumur lebih dari 80 tahun! Saya menghidapa darah tinggi dan kencing manis selama bertahun-tahun. Pada suatu hari, doctor saya memberikan berita baik. Saya tidak perlu lagi mengambil ubat-ubatan. Saya berasa makanan tambahan yang saya amalkan dan dengan sedikit senaman mengembalikan keadaan yang normal pada saya dan sebab itulah saya berasa hebat. Orang berkata jika orang-orang tua boleh makan, boleh tidur dan tiada masalah pencernaan mereka panjang umur. Saya percaya Lifeline membantu kesihatan saya dan ia bukan suatu yang mengejutkan jika orang biasanya berkata bahawa Lifeline mempunyai kualiti yang baik untuk kehidupan dan hidup yang lama juga! - Chu Chai Mai Chu, Sabah, Malaysia ........................................................................................ Produk-produk New Image membantu perjalanan hidup orang berumur 82 tahun untuk sembuh! Seperti seorang remaja dalam tempoh baligh saya mempunyai masalah hendak menggunakan tandas dengan segera. Ia tidak kira dimana saya berada dimana saya patut pergi, saya hanya perlu pergi! Apabila saya dating ke New Zealand 25 tahun lau, masalah yang sama dating kembali. Dengan berjumpa Helen Hermansen dan Produk-produk New Image telah mengubah banyak perkara dalam hidup saya. Ilmu pengetahuan Helen tentang Produk New Image melayakkannya untuk menasihati saya produk yang manakah yang terbaik yang membantu dan membuatkan masalah saya kembali stabil. New Image Aloe Vera Drinking Gel dan New Image Lifeline dicampurkan bersama di hancurkan sekali sehari sudah membantu saya! Ia tidaklah sempurna tetapi dengan produk-produk ini dan panduan daripada Helen hidup saya sangat teratur dan sekarang saya mudah untuk menjalankan kehidupan cergas saya. Produk-produk New Image telah membantu saya lebih daripada apa yang saya tidak jangkakan dan dengan ini saya boleh memperkenalkan kepada mereka dengan penuh keyakinan. - Valarie Ross, New Zealand

No comments:

Post a Comment