Merpati sejoli

Sunday, October 31, 2010

wangian buat anda ceria

Semburan Wangian Buat Anda Ceria

CAPRICORN 21 Dis - 19 Jan

Ketenangan adalah jiwa anda dan sabar adalah sifat anda. Mempunyai tekad yang kuat untuk mencapai kejayaan dan pilihan wangian yang sesuai untuk anda adalah aroma lembut dari bunga jasmina dan ylang-ylang. Ini akan memberi ketenangan kepada anda.

AQUARIUS 20 Jan - 18 Feb

Anda seorang yang pandai membuat andaian, sangat berbakat dan cergas sepanjang hari. Pilihan wangian dari aroma tumbuh-tumbuhan dengan kesegaran citrus dan musk membuatkan anda lebih relaks dan stabil.

PISCES 19 Feb - 20 Mac

Sifat anda sangat pemalu, kreatif dan peka. Diimbangi dengan sifat mudah bergaul dan penuh dengan daya penarik. Gabungan aroma hijau dan tumbuh-tumbuhan membuatkan anda lebuh yakin dan percaya pada diri.

ARIES 21 Mac - 20 Apr

Anda seorang yang berani, bercita-cita tinggi dan percaya pada kebolehan diri. Aroma wangian yang segar dengan gabungan citrus dan musk menjadikan anda lebih bertenaga.

TAURUS 21 Apr - 20 Mei

Penyabar, bersifat terbuka dan percaya pada diri menjadikan anda seorang sahabat yang mudah berkongsi rahsia. Selain itu, anda juga bersedia dalam apa juga keadaan. Daya pemikat anda jelas apabila digabungkan dengan wangian bunga-bungan.

GEMINI 21 Mei - 20 Jun

Pandai berjenaka, perasaan ingin tahu dan mencuba sesuatu yang baru. Jadi, wangian dari aroma tumbuh-tumbuhan dan musk mampu meningkatkan kadar tumpuan anda pada sesuatu pekerjaan yang anda lakukan.

CANCER 21 Jun - 22 Julai

Jiwa sentimental, kental dan sering memberi pengaruh yang kuat pada emosi anda. Anda juga seorang yang sensitif dan agak pemalu. Jadi, wangian berasaskan buah-buahan dengan gabungan citrus dan musk membuatkan anda merasai damai dan dapat meningkatkan semangat dalam diri.

LEO 23 Julai - 22 Ogos

Disebalik penampilan anda yang garang, terselit sifat kasih sayang dan pemaaf. Anda juga berjiwa pemimpin dan peribadi yang terbuka. Kadang-kadang timbul perasaan kurang yakin pada diri. Semburan yang segar seperti Fresh Spicy Fourgere akan meningkatkan kepercayaan pada diri anda.

VIRGO 23 Ogos - 22 Sept

Disebalik ketenagan anda, tersimpan sifat dingin. Malahan, kawan-kawan sekeliling memahami anda sebagai seorang yang bekerja keras. Dengan sentuhan wangian citrus dengan wangian oriental dapat meningkatkan semangat dan menjernihkan fikiran anda.

LIBRA 23 Sept - 22 Okt

Anda sentiasa bersiap sedia dengan segala situasi yang akan berlaku dan sentiasa seimbang dalam menjaga keharmonian serta keperibadian. Paduan haruman citrus dan lime akan membuatkan anda stabil dan mengurangkan masalah murung yang anda hadapi.

SCORPIO 23 Okt - 22 Nov

Anda seorang yang bekerja kuat, mampu menganalisis keperibadian orang lain dan aktif. Oleh itu, haruman yang berdasarkan fresh floral dari ylang-ylang dapat melegakan fikiran dan mengatasi masalah ketidakstabilan emosi yang anda hadapi.

SAGITARIUS 23 Nov - 22 Dis

Walaupun anda seorang yang keras hati dan suka membuat tanggapan pada orang lain tetapi anda seorang yang terbuka, jujur, kelakar dan suka melakukan sesuatu yang baru. Jadi, wangian dari tumbuh-tumbuhan dan citrus dapat membuatkan anda lebih optimis.

No comments:

Post a Comment